Waardering van Archipel Eerdbrand - Eindhoven op 28 juni 2017 interview

7.5

De afspraken verlopen af en toe moeilijk, maar als ik een afspraak heb dan wordt deze wel keurig nagekomen. Ik vind dat er altijd naar mij geluisterd wordt. Ik kan altijd met alles terecht en ik krijg dan advies. De medewerkers doen uitermate hun best om het voor mijn man zo gemakkelijk mogelijk te maken. Ze hebben alle tijd, dat vind ik wel prettig. Ik ben heel tevreden over de verzorging, niets is hen te veel. Het huis op zich is een oud gebouw wat gerenoveerd is. Mijn man heeft wel een mooie kamer, maar wat ik jammer vind is dat het bed van mijn man niet door de deur past. Over de activiteiten ben ik erg tevreden, als er iets is waar mijn man aan mee kan doen dan wordt hij opgehaald. Ik heb absoluut het idee dat mijn man hier gelukkig is. Het vaste aanspreekpunt voor mijn man is fantastisch, mijn man kan het erg goed met hem en de rest van de verpleging vinden. Dat is wel prettig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Eerdbrand? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.