Archipel Eerdbrand

Waddenzeelaan 2 5628 HB Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Eerdbrand - Eindhoven op 25 juli 2017 Interview

De verzorging is heel goed, maar ze hebben gewoon te weinig tijd. De omgang van de medewerkers met mij vind ik heel goed. Ik krijg een enkele keer niet voldoende informatie over zaken die wat tegen zitten. Dan moet ik daar zelf achteraan gaan. Ik krijg wel informatie als mijn oma iets extra's kan gaan doen. Het gebouw vind ik wel goed. De beveiliging is ook goed. Er is een terrasruimte die afgesloten is. Ik vind dat er heel gezellig uitzien. De gasterij is ook heel leuk. Er wordt iedere week iets georganiseerd. De omgang van de medewerkers met mijn oma is over het algemeen prima. De kamer van mijn oma heeft een eigen badkamer. We hebben zelf wat meubels in haar kamer gezet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Eerdbrand? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.