Waardering van Archipel Eerdbrand - Eindhoven op 28 juni 2017 interview

7.8

Ik ervaar deze zorginstelling als zeer prettig. Vooral de benadering naar mijn vader toe is goed. Hij krijgt veel aandacht en vooral goede verzorging. De verzorgenden doen hun best. Als familie en mantelzorger moet je wel meedenken en aan de bel trekken als het niet goed gaat. Ik zie wel dat er soms handen tekort zijn. Vooral in de nachtdienst zijn ze zwaar onderbezet. Mijn vader ervaart dat wat minder, omdat hij verder in dementie is. Communicatie gaat via telefoon of de mail en ik ben daar tevreden over. Echter moet ik zelf ook de vinger aan de pols houden. Ze willen dat je meedenkt. Het eten is goed. Er is best een redelijke keus. Elke dag wordt er wel iets leuks gedaan. Ze doen aan sjoelen en er zijn sfeermomenten zoals mooie muziek luisteren, wellness voor de dames als nagels lakken, knutselen en ze gaan soms ook naar de volkstuin om bijvoorbeeld bloemen te plukken. Eén maal in de veertien dagen zijn er beneden in een grote zaal verschillende optredens. Dat kunnen koren of artiesten zijn. Zelfs Willeke Alberti heeft een keer opgetreden. Je kan daar ook eten en dat is zeer gezellig. Het is eigenlijk een restaurant. Alles ziet er schoon en verzorgd uit. Alles is ongeveer 10 jaar geleden gerenoveerd. Alleen de ramen zijn slecht geïsoleerd. Vooral in de winter is het vaak koud en in de zomer is het bloedheet. De liften moeten ook aangepast worden, want die zijn ook oud en doen het soms dan ook niet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Eerdbrand? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.