Waardering van Archipel Eerdbrand - Eindhoven op 13 maart 2018 interview

8.2

Ik vind dat de verzorgenden het uitstekend doen, maar er zouden wel wat extra handen bij mogen. Ik heb veel respect voor de manier waarop ze met mijn moeder omgaan. Mijn moeder is een heel dwars mens en dat wordt almaar erger. Ze hebben nu een extra indicatie aangevraagd, zodat ze beter kunnen omgaan met mijn moeder. Mijn moeder heeft zelf niets in de gaten en vindt haar leven fantastisch. Ze zegt dat ze het heel fijn heeft. Het gebouw is wat ouder, maar zoals mijn moeder woont vind ik prima. De woonkamer zou iets groter en mooier kunnen zijn. Mijn moeder heeft een kamer, waar ze nog wat meubels kwijt kan. Ze heeft een eigen badkamer. Over het algemeen is mijn moeder in de gemeenschappelijke woonkamer. Ze gaat ook veel naar de activiteiten beneden.

Bent u of werkt u voor Archipel Eerdbrand? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.