Archipel Eerdbrand

Waddenzeelaan 2 5628 HB Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Eerdbrand - Eindhoven op 10 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind de accommodatie gezellig en huiselijk ogen. Ze doen gezellige dingen zoals picknicken. Ze hebben leuke middagen. Ik vind de zorg eigenlijk wel goed. Mijn schoonzus heeft nog weinig zorg nodig. Ze proberen haar nog zelfstandig dingen te laten doen. Ik heb wel eens het idee dat het met de afspraken wel eens langs elkaar heen loopt. Ik krijg daar geen vat op. Ik lees de informatiebrieven en die vind ik goed en duidelijk. Daarin staan activiteiten met prijzen en hoe en wat het geregeld is. Ik vind de medewerkers wel gezellig. Ik vind ze vriendelijk en ze doen hun best om mij er als mantelzorger bij te betrekken, dat vind ik fijn. Er zijn familieavonden en we kunnen een praatje met elkaar maken. Ik merk dan veel interesse. Ze proberen ook wel de tijd te nemen als ik op kantoor een vraag stel. Dan word ik netjes behandeld. Mijn schoonzus vind het warme eten niet altijd even lekker. Zij vindt het te vet.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Eerdbrand? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.