Waardering van Archipel Eerdbrand - Eindhoven op 31 mei 2016

5.0

Indruk bij binnenkomst goed. De afdelingen zijn heel erg verouderd. Kamers klein en er is alleen een analoog signaal voor TV en radio, dus kwaliteit van vooral beeld bijzonder slecht. In deze tijd is het niet normaal dat er geen gebruik gemaakt kan worden van internet. Vragen hierover worden beantwoord met "er wordt aan gewerkt" en dan hoor je niets meer! Personeel is wel heel vriendelijk en doen hun best om allerlei leuke dingen voor de bewoners te organiseren. Voor mij echtgenoot was Den Eerdbrand helaas de enige optie omdat er voor bewoners die via het GGzE worden geplaatst geen andere plek is.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Archipel Eerdbrand - Eindhoven

Beste heer/mevrouw,
dank voor uw reactie. Zou u zo vriendelijk willen zijn contact met ons op te nemen via de cliëntvertrouwenspersoon van Eerdbrand? We willen graag met u in gesprek om de verbeterpunten te bespreken. U kunt hem bereiken via de receptie van Eerdbrand: 040 264 11 11 of via de mail: christian.van.zitteren@archipelzorggroep.nl.
Met vriendelijke groet, Archipel Eerdbrand

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Eerdbrand? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.