Archipel Eerdbrand

Waddenzeelaan 2 5628 HB Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Eerdbrand - Eindhoven op 9 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Mijn moeder woont nog niet zo lang binnen deze instelling. Het maken van afspraken verloopt perfect. Mijn moeder is dementerend en haar behandeling is heel goed. De medewerkers gaan goed om met de bewoners. Het is allemaal perfect wat betreft de omgang. Ze zijn heel vriendelijk. Als er iets is dan wordt er contact met mij opgenomen. Dit gebeurt zowel per e-mail als telefonisch. Ik heb per e-mail contact gehad over de dagbesteding van mijn moeder. Er wordt niet altijd even goed naar mij geluisterd, hier is niet altijd tijd voor. Dit vind ik slecht. Vaak gaan dingen bij het personeel langs elkaar heen. De kamer van mijn moeder is netjes. Verder ziet de huiskamer er ook goed uit. Van buiten ziet de instelling er veroudert uit maar binnen ziet het er netjes. Verder is alles schoon.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Eerdbrand? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.