Waardering van Archipel Eerdbrand - Eindhoven op 28 juni 2017 interview

7.5

Soms loopt het maken van afspraken wel eens mis. We moeten vaak aangeven dat de dokter een goed onderzoek zou moeten doen. En dan gaan ze toch nog een paar weken door zonder behandeling. De medewerkers doen goed hun best. Ik heb daar niets op aan te merken. Ze zijn onderbezet, maar dat laten ze niet merken. Ze zijn wel blij als wij ook kunnen meehelpen, bijvoorbeeld bij het eten. Er wordt veel georganiseerd. Mijn moeder doet aan van alles mee, zoals breien, bewegen op muziek en ze gaat mee met uitjes. Ze beseft vaak niet dat ze daar voorgoed moet blijven. Ze heeft het wel naar haar zin. Er wordt altijd naar ons geluisterd. Wij hebben ook contact als er iets gebeurd is. Dat laten ze meteen bij ons weten. Ik vind de afdelingen wat gedateerd. De kamers zouden wel wat groter mogen zijn. Er kunnen amper meubels in staan. Daar kan ze niemand ontvangen. Mijn moeder zou ook wel eens met iemand op haar kamer willen praten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Eerdbrand? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.