Archipel Eerdbrand

Waddenzeelaan 2 5628 HB Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Eerdbrand - Eindhoven op 12 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

We hebben een aantal keren afspraken gehad, die op het laats moment verandert of geannuleerd werden. Dit vind ik niet altijd even handig, vooral in verband met vrij nemen van het werk. Mijn moeder voelt zich op haar gemak binnen deze instelling. Ze is zelf erg te spreken over de behandeling. Volgens mij gaat het personeel goed om met mijn moeder. De medewerkers zijn vriendelijk. De medewerkers geven de bewoners het gevoel dat zij op bezoek komen en dat het dus niet een echte instelling is waar personeel zomaar overal binnen komt. Dit vind ik in een fijne insteek. Wij wordt netjes op de hoogte gehouden over zaken via familienet en e-mail. Als er iets ernstig aan de hand is, word ik gebeld. Er zijn afspraken gemaakt waar ze wel en niet over bellen. Dit vind ik heel goed, hier ben ik blij mee. Alles word goed aangepakt wanneer je het aangeeft. Er hangt een fijne sfeer in het huis. De bewoners zijn geen nummers, ze worden als mens behandeld. Er worden voldoende activiteiten georganiseerd. De zitruimte beneden is leuk aangekleed. Het personeel beneden bij het restaurant is verder super vriendelijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Eerdbrand? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.