Archipel Ekelhof

Sint Claralaan 38 5654 AV Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Ekelhof - Eindhoven op 26 juli 2017 Interview

De verpleging vind ik over het algemeen best heel goed. Ze gaan heel goed met mijn man en mij om. Ze hebben ook heel veel belangstelling voor mij, als partner. Ik kan op dit moment geen goed cijfer geven voor het aspect 'kwaliteit van leven'. Dat komt doordat er op dit moment nog iets loopt. Het is wel een oud gebouw, maar het ziet er schoon en netjes uit. Er is een mooie binnentuin met een terras en parasols. Het ligt in een hele mooi omgeving. Je kan zo het park inlopen. Daar is ook een vijver met eendjes. Ik vind de accommodatie gewoon goed. Er wordt ook heel veel georganiseerd, zoals muziekavonden en er zijn allerlei clubs. De verzorgenden en vrijwilligers gaan ook met mijn man naar buiten. We hebben samen met de verzorgenden en vrijwilligers een wandeldriedaagse gehad. Ik vind het geweldig dat ze dat kunnen organiseren voor deze groep mensen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Ekelhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.