Waardering van Archipel Ekelhof - Eindhoven op 14 juli 2017 interview

7.8

De verzorgenden vind ik heel goed. Ze luisteren naar mij, maar ook naar mijn moeder. Mijn moeder zegt vaak dat ze het heel erg fijn heeft en goed verzorgd wordt. Mijn moeder zegt dat ze het eten lekker vindt. Ik vind het heel vervelend dat er 's nachts maar één verzorgende is voor tien bewoners. Dat vind ik heel erg weinig, vooral als er een incident is. Mijn moeder heeft een eigen kamer met douche en toilet. Dat is prima. Ik heb er moeite mee, dat ik een code moet intoetsen om naar buiten te gaan. Het geeft mij een vervelend gevoel, dat mijn moeder opgesloten zit. Ik vind, dat ze de huiskamer iedere keer erg leuk inrichten, zoals met bloemen en versieringen. Het ziet er hierdoor heel huiselijk uit. In de gangen hangen ze versieringen van verschillende jaargetijde op, dat vind ik heel erg leuk. Ook hangen ze slingers op als er iemand jarig is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Ekelhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.