Waardering van Archipel Ekelhof - Eindhoven op 2 mei 2018

9.3

Mijn dementerende moeder heeft ruim 3 jaar in De Ekelhof doorgebracht en is daar ook overleden. Ik kijk met volle tevredenheid terug op de zorg die het personeel van De Ekelhof heeft geboden. Achteruitgang of calamiteiten werden altijd meteen gemeld en besproken. Er werd steeds gekeken naar de mogelijkheden die er waren, ondanks de achteruitgang. Mijn moeder werd altijd respectvol behandeld. In de Ekelhof is een uitgebreid activiteiten-programma, hierbij wordt gekeken naar wat het beste bij de persoon past. Mijn moeder keek iedere dag uit naar de activiteiten en ze heeft op die manier haar tijd aangenaam kunnen doorbrengen. In de laatste fase van haar leven werd ik door het personeel steeds op de hoogte gehouden als er veranderingen waren. Het personeel was oprecht betrokken. Ik heb dat ervaren als een warme steun. De omgeving van de Ekelhof is prachtig. Tegenover het gebouw loop je zo de Genneper Parken in. Dat vond ik ook echt een meerwaarde. Zo kon mijn moeder, bij goed weer, in de rolstoel heerlijk naar buiten en een bezoekje brengen aan de boerderij. Ze heeft daar echt van kunnen genieten.Ik kan de Ekelhof echt aanbevelen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Ekelhof? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.