Archipel Fleuriade

Gagelboschplein 300 5654 KT Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Fleuriade - Eindhoven op 5 maart 2018 Interview

De algemene zorgverlening voor mijn vader vind ik goed. Door de geringe bezetting merk ik dat sommige dingen wat langer duren. Bijvoorbeeld het knippen van zijn nagels. Ik zie wel dat iedereen erg zijn best doet. Mijn vader heeft een lastige ziekte, waar moeilijk mee om te gaan is. Er wordt van alles uit de kast gehaald om het voor mijn vader zo comfortabel mogelijk te houden/maken. De kamer van mijn vader is vrij sober, maar dat heeft te maken met zijn ziektebeeld. De badkamer wordt gedeeld, maar daar heb ik geen problemen mee. Het is prima mogelijk om afspraken te maken en via de mail wordt er prima gecommuniceerd. Er worden steeds passende activiteiten gezocht waar mijn vader plezier aan kan beleven. Er wordt iedere dag vers gekookt en mijn vader eet alles.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Fleuriade? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.