Archipel Fleuriade

Gagelboschplein 300 5654 KT Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Fleuriade - Eindhoven op 10 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind de zorg prima. Er wordt met beleid en respect met de bewoners omgegaan. De medewerkers zijn ten allen tijden bereid om voor elkaar in te springen. Dit om er voor te zorgen dat alles zo goed mogelijk doordraait. De vaste medewerkers vind ik heel respectvol. Als er flexwerkers zijn gaat er nog wel eens wat mis. Wij wassen zelf en zij gooien de was dan in de algemene was. Ik merk ook dat het nu stoffiger is op de eigen kamer van mijn moeder. Ik kan aan mijn moeder zien of het een vaste is geweest of een flexwerker die haar aangekleed heeft. Ik wil dit niet generaliseren op alle flexwerkers. Maar het valt op dat er dan meer fout gaat. Er zijn hele aardige en gemotiveerde vrijwilligers die de activiteiten doen met de bewoners. Met de contactverzorgende is het contact prima. Ze belt of mailt ons. Dat werkt beide kanten op en dat is heel prettig. De algemene informatie gaat meestal via de mail. Ik vind het vooral prettig als er iets met mijn moeder is, dat ze me meteen op de hoogte brengen. De accommodatie is redelijk nieuw. Mijn moeder heeft een prachtige kamer. Er wordt echt naar de aankleding gekeken. Er wordt met zorg een prettige omgeving gecreëerd. Zelfs het serviesgoed is vrolijk en er staan zelfgeschikte bloemstukjes op tafel. Het ziet er gezellig uit. Er hangen foto's van de bewoners zelf. Wat me opvalt is dat de werkdruk ontzettend hoog is. Ik vind het bijna meelijwekkend. Ze moeten met twee mensen aan een bed zijn en dat houdt in dat de andere bewoners dan alleen zijn. Dan is er ook valgevaar als mensen op willen staan die dat niet kunnen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Fleuriade? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.