Waardering van Archipel Gagelbosch - Eindhoven op 11 juni 2015

7.7

De medewerkers zijn doorgaans vriendelijk, en hebben een luisterend oor. Toen mijn man overleed, hielden ze heel goed in de gaten hoe het met me ging. Met de jongere stagiaires heb ik minder contact. Zij zeggen het lesje op dat ze hebben geleerd op school.  Mijn appartement is geweldig, ik heb nog nooit zo'n grote woonkamer gehad. Maar het gebouw vind ik niks. De open omloop vind ik verschrikkelijk. Je moet altijd naar buiten als je naar de Gasterij wil. En mijn voordeur is bij calamiteiten te ver van de lift.Ik mis vaak informatie omdat die in de lift hangt. Al krijg je ook wel een boekje, ik zie niet altijd alles.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Gagelbosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.