Archipel Gagelbosch

Gagelboschplein 200 5654 KS Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Gagelbosch - Eindhoven op 10 augustus 2016 Interview

De verpleging moet heel veel doen en komt hierdoor tijd te kort. Er wordt te veel bezuinigd op de verpleging. Mijn tante wordt heel goed behandeld binnen deze instelling. Ze is zelf ook tevreden. Momenteel kan ze niet goed met de magnetron om en verder kan ze niet zelf haar brood smeren. Hierbij krijgt ze goede hulp vanuit de verpleging. Als er iets is, dan word ik gebeld. De verpleging overlegt met mij over belangrijke zaken. De verpleging begeleidt mijn tante en ons als familie goed. Mijn tante heeft een heel mooi appartement. De woonkamer is prachtig. De slaapkamer is ruim. Verder heeft ze een bergruimte. Ze is hier wel blij mee.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Gagelbosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.