Archipel Gagelbosch

Gagelboschplein 200 5654 KS Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Gagelbosch - Eindhoven op 9 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Eens in de zoveel maanden hebben we een gesprek met de contactverzorgende om de voortgang van mijn moeder te spreken. Tijdens deze gesprekken wordt er goed naar ons geluisterd. Dit vinden wij heel erg fijn. Mijn moeder wordt altijd goed verzorgd. Ze had onlangs een wondje dat is goed verzorgd. Hier zijn we natuurlijk heel erg blij mee. Het is ook zeker een geruststelling voor ons als familie. Er zijn veel verzorgers, de een doet het beter dan de ander. Over het algemeen zijn ze heel vriendelijk en voeren zij hun taken goed uit. De omgang met de medewerkers gaat over het algemeen goed. Mijn moeder is niet altijd even aardig, maar de medewerkers kunnen hier goed mee omgaan. Ik hoor bijvoorbeeld soms dat mijn moeder op een onaardige manier iets aan de verpleging vraagt, de medewerkers blijven dan wel liefdevol. Er wordt altijd iets voor de bewoners georganiseerd, hier geeft ik een 10 voor. Ik kan per e-mail afspraken maken, we worden dan bijvoorbeeld geïnformeerd over belangrijke zaken. In het aantekeningenboek kunnen we zelf ook zien hoe het met mijn moeder is gesteld. Als wij ergens mee zitten, dan wordt er goed naar ons geluisterd. Dit vinden wij heel erg goed en fijn. Ik vind het restaurant heel gezellig en sfeervol. De medewerkers doen hun best om het gezellig te maken voor de bewoners. De slaapkamer is klein, maar wel goed genoeg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Gagelbosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.