Waardering van Archipel Gagelbosch - Eindhoven op 11 juni 2015

Het gebouw is keurig netjes, ruim en licht, en mijn woonkamer geweldig. Alleen mijn slaapkamer is te klein. En ik kan er moeilijk luchten. Over de medewerkers ben ik tevreden. Ze doen hun best, en ik begrijp ook wel dat ze niet overal tegelijk kunnen zijn. Alleen die jonge meisjes moeten nog iets beter leren hoe ze met ouderen om moeten gaan, en ons behandelen als volwassenen. Ik voel me goed begrepen hier, en vind het ook fijn dat ik weerwoord kan geven. Dan voel je je tenminste serieus genomen.Ik vind het alleen jammer dat onder het eten iedereen de Gasterij binnen kan lopen.Dat stoort me. Ik wil gewoon rustig kunnen eten.Het eten is er goed, maar er gaat eerlijk gezegd toch niets boven eigengemaakt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Gagelbosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.