Waardering van Archipel Gagelbosch - Eindhoven op 24 augustus 2016 interview

8.2

Ik vind de accommodatie geweldig. Het is allemaal nog zo nieuw. Mijn vader heeft een geweldig appartement, toegesneden op zijn behoeften. Mijn vader beleeft veel vreugde aan het wonen. Ik hoor via mijn vader informatie. Ik heb af en toe het idee dat de informatie niet altijd up-to-date is. Het gaat allemaal per post. Ik heb het idee dat als ze het meer en vaker per mail zouden doen, het beter zou gaan. Dan kun je veel sneller en korter ergens op inhaken. Ik hoor nu niet wat de beleving en de gang van zaken is. Ik ben niet betrokken bij de dagelijkse dingen. De zorg vind ik goed. Mijn vader is tevreden met de zorgmensen die hij heeft. Als er dingen zijn gaan we een gesprek aan met de organisatie en worden de dingen geregeld. Er wordt dan echt naar ons geluisterd en terug gecommuniceerd of iets wel of niet kan. Dat vind ik heel netjes. Ik vind de medewerkers goed met ons omgaan. Er is ongedwongen en informeel contact tussen de zorgmensen en mijn vader. Ik vind het heel goed. Je hoeft niet ziek te zijn om beter te worden. Ze moeten zorgen dat het zo blijft en zorgen dat alles wat er op hun afkomt, dat ze de ruimte en de mogelijkheid vinden om het hier zo te houden zoals het nu is.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Gagelbosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.