Archipel Gagelbosch

Gagelboschplein 200 5654 KS Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Gagelbosch - Eindhoven op 10 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind de afspraken slecht. Het is makkelijk om een afspraak te maken, maar ze worden niet nagekomen. Ik vind de zorg rommelig, chaotisch en niet geordend. Ik vind het lijken alsof ze niet weten wat de problematiek is van de bewoner waarvoor ik contactpersoon ben. Ik vind de medewerkers zeer wisselend. Het zijn allemaal lieve mensen en ze bedoelen het goed. Soms heeft de bewoner twintig verschillende medewerkers in één week. Soms wel acht verschillende op een dag. Er zijn veel mensen die geen kennis hebben van deze bewoner en niet goed op de hoogte zijn. Ik denk dat de flexkrachten geen tijd geboden wordt om zich in te lezen. Er wordt niet naar me geluisterd. Er is een vaste contactverzorgende. Er wordt letterlijk geluisterd, maar er wordt niks mee gedaan. De dingen worden niet nageleefd. De algemene informatie vind ik gewoon goed. De informatie die ze me over de bewoner moeten geven, moet ik zelf achteraan. Soms blijkt dat ik niet eens op de hoogte ben van medicatieveranderingen of dat de arts op bezoek komt. De accommodatie vind ik prima. Het is een goed gebouw. Het enige jammere is dat degene die het ontworpen heeft niet wist hoeveel ruimte een rollator of rolstoel nodig heeft. Vanwege ruimtegebrek moeten de mensen hun rollator aan het begin van het restaurant laten staan. Op de galerij kunnen geen twee scootmobiels of rolstoelen langs elkaar.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Archipel - Eindhoven

Beste heer/mevrouw, dank u dat u uw ervaringen heeft gedeeld. Team Gagelbosch bespreekt graag de verbeterpunten met u. Zou u zo vriendelijk willen zijn contact op te nemen met de cliëntvertrouwenspersoon van Gagelbosch? Zij is te bereiken via mail: susanne.sanders@archipelzorggroep.nl of telefonisch via 040 2504400. Met vriendelijke groeten, Team Gagelbosch

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Gagelbosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.