Archipel Gagelbosch

Gagelboschplein 200 5654 KS Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Gagelbosch - Eindhoven op 9 augustus 2016 Interview

In het begin ging het niet helemaal vlekkeloos, dat kwam omdat wij op een ongelukkig tijdstip zijn binnengekomen. Het gaat nu allemaal heel goed. Medewerkers zorgen goed voor mijn moeder, zij is daar zelf ook heel tevreden over. Zij gaan vooral met heel veel respect met mijn moeder om. Er wordt regelmatig gevraagd wat mijn moeder wilt, zij passen daar het programma op aan. Bijvoorbeeld op welke dag zij gedoucht wilt worden. De bewoners krijgen elke maand een activiteitenoverzicht. Deze hangt ook altijd in de liften. Vaak geven zij op de dag zelf een herinnering dat er een activiteit gaat plaatsvinden. Wanneer er een informatiebijeenkomst gaat plaatsvinden krijgen wij daar persoonlijk bericht over per brief of e-mail. Voordat mijn moeder hier binnen kwam hebben wij een heel uitgebreid intakegesprek gehad, er werd gevraagd wat de wensen en behoeften zijn. Ieder half jaar wordt dat geëvalueerd met een famielid. Als het nodig is kan daar een huisarts, diëtist of fysiotherapeut ook voor uitgenodigd worden. Het is een vrij nieuw gebouw, erg vriendelijk voor de bewoners en het wordt heel goed onderhouden. De woonruimte van mijn moeder lijkt op een appartement, zij heeft daar ook voldoende privacy. De medewerkers beschikken over een loper, wanneer zij voor de deur staan, bellen zij altijd even aan voordat zij binnenkomen. Mijn moeder geeft regelmatig aan dat zowel de medewerkers als vrijwilligers erg vriendelijk zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Gagelbosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.