Archipel Gagelbosch

Gagelboschplein 200 5654 KS Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Gagelbosch - Eindhoven op 9 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Over het algemeen worden afspraken binnen de instelling nagekomen. De zorg die mijn moeder ontvangt is goed, ze krijgt op tijd haar medicatie en wordt gewassen door de verzorging. De medewerkers gaan goed om met mijn moeder. Op momenten dat het lastig wordt voor de medewerkers om met mijn moeder om te gaan word hier wel een plan voor gemaakt en actie op ondernomen. Ik krijg algemene informatie van de instelling opgestuurd. Soms zijn er brieven die mijn moeder wel in haar brievenbus ontvangt en ik niet, dit zou beter kunnen. Er wordt een zorg logboek bijgehouden waarin ik terug kan lezen hoe de zorg met mijn moeder gaat. Er wordt naar mij geluisterd. Soms heb ik niet altijd zicht op hoe mijn opmerking of vraag verder wordt opgepakt binnen de instelling. Zowel de openbare ruimte als mijn moeder's eigen kamer is nieuw, schoon, ruim en geeft een huiselijk gevoel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Gagelbosch? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.