Archipel Kanidas

Molenveste 1 5683 BE Best
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Kanidas - Best op 9 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Als ik iets vraag dan wordt er actie ondernomen, dat vind ik erg netjes. Als het meteen kan, dan doen zij dat ook meteen. Er is veel te weinig personeel. Als ik daar ben, en er moet iemand naar het toilet, dan gaat de begeleiding mee naar het toilet. Op dat moment let er niemand op de andere bewoners. Dit gebeurt vooral tijdens het eten. De medewerkers doen hun best, maar mijn vader zou meer verzorging nodig hebben dan zij nu bieden. Dit heb ik ook al eerder aangegeven. De medewerkers zijn lief voor mijn vader. Ze hebben alle geduld met hem en vragen of hij nog een boterham wilt. Meer dan hun best kunnen zij niet doen. Het zou leuk zijn als iemand een keer een spelletje met hem kan spelen, maar daar is helaas geen tijd voor. Er worden geen aankondigingen gemaakt voor de vaste dagactiviteiten waar ik voor betaal. Daar moet ik zelf achteraan gaan. Dat vind ik vervelend, want ik zie of hoor er niks over. Het zou fijn zijn als ik daar wat informatie over kan vinden via de website of foto's kan bekijken. Bij binnenkomst ruikt het niet altijd even fris, er wordt wel regelmatig schoongemaakt maar de geur blijft hangen. In de slaapkamer wordt er niet altijd even netjes schoongemaakt, soms ligt er nog wat stof nadat zij zijn langsgeweest.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Kanidas? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.