Archipel Kanidas

Molenveste 1 5683 BE Best
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Kanidas - Best op 9 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind dat ze daar heel behulpzaam en vriendelijk zijn. Ik zie dat mijn vader het erg naar zijn zin heeft. Ik ben er erg tevreden over. De medewerkers gaan leuk met mijn vader om. Hij maakt graag een grapje en dat vinden de medewerkers ook leuk. Zij geven aan dat hij een hele vriendelijke man is. Bij activiteiten krijg ik vaak foto's doorgestuurd via e-mail. De activiteiten waar ik voor betaal, daar hoor ik vrij weinig van. Ik zou daar wel graag op de hoogte van worden gehouden. Zodat ik weet wanneer ze wat gaan doen of dat ik een paar foto's ontvang. In het begin heb ik een aantal vragen gesteld. Zij nemen dan de tijd om deze te duidelijk te beantwoorden. Het ziet er overal netjes uit. De locatie zit in de buurt van het centrum, het is leuk om daar naartoe te wandelen met hem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Kanidas? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.