Archipel Kanidas

Molenveste 1 5683 BE Best
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Kanidas - Best op 10 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind de informatie goed. Ik vind het heel leuk dat ze een website hebben opgezet waar ze foto´s opzetten. Zo krijg je een beetje mee wat er gebeurt. Ze overleggen alles met mij. Als er afspraken gemaakt worden, pikken ze dat meteen op. Ik vind de medewerkers heel lief. Ik ben blij dat mijn moeder hier zit. Ik vind de zorg op zich goed. Ze moeten wennen nog aan bepaalde dingen. Als ik de persoonlijk begeleidster bel, staat ze er altijd voor open. Ze doet er ook echt iets mee. Ik vind het heel leuk dat het gebouw rondloopt. Je hebt niet het idee dat ze gesloten zitten, alleen de voordeur is echt op slot.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Kanidas? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.