Archipel Kanidas

Molenveste 1 5683 BE Best
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Kanidas - Best op 11 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Mijn tante heeft het laatste jaar van haar leven in deze instelling gewoond. Afspraken met de instelling konden makkelijk gemaakt worden en de afspraken werden ook nagekomen. De zorg die zij ontving vind ik uitstekend. Ze zag er netjes verzorgd uit en werd altijd lief benaderd door de verzorging. De wensen van mijn tante werden altijd gerespecteerd. Ze hebben haar altijd mogelijkheden aangeboden en er was nooit sprake van regeltjes vanuit de verzorging. Via familienet kregen we berichten over de zorg van mijn tante en dat is heel prettig. Op familienet kan je op je eigen tijd kijken en reageren op de berichten die worden geplaatst. Ook over persoonlijke dingen rondom mijn tante werd ik goed op de hoogte gehouden door een mailtje of telefoontje. Er werd ook altijd adequaat gereageerd op vragen en opmerkingen vanuit mijn kant. Het verzorgend team bood een luisterend oor voor mij als familie. De openbare woonkamer en de tuinen zijn prettig. Er is een open structuur door het gebouw waardoor de mensen de vrijheid hebben om rond te lopen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Kanidas? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.