Archipel Landrijt

Drosserstraat 1 5623 ME Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Landrijt - Eindhoven op 11 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Afspraken met medewerkers lopen zeer moeizaam, ik word niet altijd teruggebeld. Als ik iets aankaart dan begrijpt mijn contactpersoon mij wel en ze luistert goed. Alleen het verzorgend team voert het uiteindelijk niet of laks uit. Mijn vader ziet er verzorgd uit als ik op bezoek kom, maar ik heb weinig zicht op hoe de zorg verder wordt uitgevoerd. Ik zie in de openbare ruimte dat medewerkers vrij weinig met de bewoners bezig zijn. Ze geven bijvoorbeeld wel eten, maar er wordt weinig persoonlijk contact gemaakt. Via algemene brieven word ik goed op de hoogte gehouden over wisselingen in het personeel of activiteiten die gepland staan. Informatie van het verzorgend team krijg ik steeds minder. Vroeger werd ik veel eerder en vaker gebeld als er iets was met mijn vader. Ik merk dat dit steeds minder vaak gebeurd en ik achteraf dingen moet constateren. De kamer van mijn vader ziet er goed uit, deze wordt goed schoon gehouden. De sfeer mis ik binnen de locatie, de ruimtes hadden wat huiselijker gemogen met wat meer kleur.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Landrijt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.