Archipel Landrijt

Drosserstraat 1 5623 ME Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Landrijt - Eindhoven op 11 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Als er afspraken worden gemaakt, komen zij die altijd na. Mijn vader kan zelf niks meer, de begeleiding die hij krijgt is erg goed. Medewerkers hebben veel geduld en zijn erg vriendelijk. Ondanks dat hij niet zo spraakzaam is, maken zij altijd een praatje met hem. Als een arts is langs geweest krijg ik niet altijd alle informatie die ik verwacht. Daar moet ik dan zelf achteraan gaan. Wanneer ik contact opneem met de zorginstelling voor een aanpassing dan word ik goed begrepen. Ze luisteren goed naar mij. Ik ben tevreden over het gebouw in zijn geheel, het ziet er mooi en netjes uit. De woonruimte van mijn vader is ruim genoeg voor hem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Landrijt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.