Archipel Landrijt

Drosserstraat 1 5623 ME Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Landrijt - Eindhoven op 9 augustus 2016 Interview

Als ik bijvoorbeeld telefonisch contact zoek dan is het de ene keer vlug en de andere keer moet ik lang wachten. De mensen hebben het ook erg druk dus ik begrijp het wel. Mijn schoonzus word goed verzorgd. Het personeel doet alle moeite voor haar. Ze doen hun uiterste best om mijn schoonzus te helpen en het haar zo gemakkelijk mogelijk te maken. Als ik dingen vraag dan vertellen ze alles. Als ik daar ben en ze zijn net op dat moment met mijn schoonzus bezig dan lichten ze mij goed in. De ene keer hebben ze tijd voor mij en de ander keer niet. De medewerkers hebben het echt veels te druk. Er is een goed restaurant, het hele gebouw is goed verzorgd. Als er wat is dan word ik er attent op gemaakt. Er worden regelmatig activiteiten georganiseerd. Haar kamer wordt goed schoon gehouden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Landrijt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.