Archipel Landrijt

Drosserstraat 1 5623 ME Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Landrijt - Eindhoven op 9 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Als we in de instelling komen en we merken iets op over mijn man, dan wordt het altijd goed opgenomen door de verzorging. Er wordt dus echt iets mee gedaan en het wordt ook teruggekoppeld. Dit vind ik hartstikke fijn. We hebben wel een eens koffiemoment op de afdeling, tijdens deze moment kunnen we ook het een en ander aankaarten. Dit is ook heel prettig. Wanneer wij iets aangeven bij de verzorging over de behandeling van mijn man, dan wordt daar aandacht aan besteedt. De omgang van de medewerkers met de bewoners en familie is heel goed. Ze hebben wel weinig tijd voor aantal bewoners. Ik vind wel dat er echt veel te weinig personeel is op de afdeling. Wij springen als familie ook altijd bij. De huiskamer is fijn en netjes opgeruimd. De kamer van mijn man is altijd hartstikke netjes. Hij heeft een grote douche. Om de twee dagen wordt er droog schoongemaakt. Dit vind ik fijn. De schoonmakers maken niet altijd even goed schoon. De stoel en krukken worden niet altijd verplaatst om schoon te maken.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Landrijt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.