Archipel Landrijt

Drosserstraat 1 5623 ME Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Landrijt - Eindhoven op 12 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Als wij op de afdeling komen en een vraag hebben, dan wordt er door de aangesproken medewerker vaak gezegd dat ze nog nieuw is daar of pas in dienst is. Hiermee wordt dus gezegd dat de voorganger het op die manier achter heeft gelaten voor haar. Het personeel met name de verzorging wisselt zeer regelmatig. Dit vinden wij niet fijn, wij hebben liever een vast team. Op deze manier kunnen wij geen band opbouwen met het personeel, dit vinden wij jammer. Als je iets vraagt dan weet vaak de meerderheid niet wat het antwoord is. Het vast personeel staat open voor en gesprek en aanmerkingen. Wanneer mijn broer ergens last van geeft, dan kunnen we altijd bij hen terecht. Er is heel vaak geen toezicht op de huiskamers. De medewerkers geven aan dat als er iets is, wij op de rode kunt drukken. De informatievoorziening is goed, wij worden per e-mail en telefonisch gecontacteerd. Dit vinden wij goed verlopen. Mijn broer heeft een eenvoudige eigen kamer. Ik ben tevreden over de accommodatie van broer. De huiskamer is heel ruim en goed ingericht. Er zit er ook een keuken in met een aangrenzend balkon. Dit is allemaal heel luxe en groot. Het toilet en de badkamer zijn ook prima. Om de twee maanden hebben we een koffiemoment met de contact verzorgende. Wij bespreken dan verschillende zaken. Er wordt tijdens deze koffiemomenten genotuleerd. Tijdens de eerst volgende koffiemoment wordt helaas geen antwoord gegeven op de gestelde vragen. Dit vinden wij wel jammer, vooral omdat de vragen niet voor niet voor niets worden gesteld.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Landrijt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.