Archipel Landrijt

Drosserstraat 1 5623 ME Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Landrijt - Eindhoven op 5 maart 2018 Interview

De afspraken die wij maken gaan nogal eens fout. Je hebt met heel veel mensen te maken, je maakt met iemand een afspraak en die vergeet het dan door te geven aan een collega. De zorg vind ik prima. Ik vind de ene medewerker beter dan de andere. De ene bewaart de rust beter dan de ander. Ik zou graag zien dat er wat meer rekening gehouden zou worden met de wensen van mijn vriendin. Er zijn leuke activiteiten, zoals bijvoorbeeld yoga. Ik heb niet het idee dat er echt naar mij geluisterd word. Er wordt al snel in de verdediging gesprongen vind ik. Mijn vriendin heeft een gewone kamer met wat ruimte voor haar eigen spullen. Ze heeft een eigen badkamer, daar kan ze met een rolstoel in. Mijn vriendin vindt dat er te weinig groente wordt aangeboden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Landrijt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.