Archipel Landrijt

Drosserstraat 1 5623 ME Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Landrijt - Eindhoven op 5 maart 2018 Interview

De verzorging sloot niet aan bij wat hij nodig heeft. De manier waarop het opgelost is, was het beste van de slechtste opties. De medewerkers hebben hun uiterste best voor hem gedaan, maar het was niet voldoende voor hem. De zorg sloot ook niet aan bij wat hij graag wilde. De instelling was niet ingericht op zijn gedrag en zijn ziektebeeld. De communicatie hierover vond ik heel kwalijk, ik moest zelf uitzoeken waar hij naar toe zou gaan. Er zijn wel dingen in gang gezet, maar ze konden het niet behappen. Het gebouw staat in een mooie omgeving. Je kunt naar de winkels lopen, een wandeling maken en met de kinderen spelen. Er zijn wel faciliteiten waar je koffie kunt drinken, maar daar is onvoldoende afleiding. Als we op bezoek komen gaan we het gebouw uit. Hij heeft er één kamer met een badkamer die hij moet delen met een andere bewoner. Dat vind ik prima.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Landrijt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.