Waardering van Archipel Landrijt - Eindhoven op 13 maart 2018 interview

5.0

De zorg vind ik niet goed. Er zijn te weinig personeelsleden en alles moet snel. Toen mijn moeder hier kwam zag ze er echt vies uit. Mijn moeder weet nog precies wat er met haar gebeurt. De aanpak was op de eerste afdeling heel anders. Toen liet ze zich wel verzorgen. Ze ging naar een andere afdeling en alles gaat verkeerd. Ik heb een gesprek gehad met het management, maar die manager is inmiddels vertrokken. Zij was wel geschrokken van wat ik vertelde. De teamcoordinator die nu de verantwoordelijkheid heeft mailt met mij en als er iets is wordt er door haar meteen iets aan gedaan. De zorg sluit niet aan bij de manier waarop mijn moeder wil leven. Er wordt veel aan gedaan om te zorgen dat mijn moeder niet agressief wordt. Sommige medewerkers kunnen wel luisteren, maar er wordt niet veel aan gedaan. Het gebouw vind ik prima, maar ik vind het erg dat het altijd zo ontzettend vies is. Het is net of er niet schoon gemaakt wordt. Op de slaapkamer van mijn moeder plak je aan de vloer vast. Ik denk dat er geen tijd meer is om goed schoon te maken. Dat vind ik niet hygiënisch. Overdag is mijn moeder in de huiskamer. Daar wordt ook gegeten. In de middag ligt ze een paar uur op bed. De ingang van het gebouw en de gasterij vind ik er wel goed uitzien.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Archipel Landrijt - Eindhoven

geplaatst op 19 maart 2018

Beste heer/mevrouw, dank voor uw reactie. Team Landrijt wil graag met u in gesprek om de verbeterpunten te bespreken. Zou u contact willen opnemen met de cliëntvertrouwenspersoon van Landrijt? U kunt haar bereiken via de receptie 040 215 80 00 of via de mail: finy.ulrich@archipelzorggroep.nl. Met vriendelijke groet, Archipel Landrijt

Bent u of werkt u voor Archipel Landrijt? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.