Waardering van Archipel Landrijt - Eindhoven op 20 juli 2017 interview

8.7
  • Dementie

Deze accommodatie zit in een prachtig nieuw gebouw. Mijn man slaapt in de dependance van de accommodatie. Deze is een oud gebouw gevestigd. Mijn man heeft daar een simpele kamer met badkamer/toilet. Ik vind de kamer een beetje klein maar mijn man is er heel tevreden mee en dat is het belangrijkste. Een gedeelte van de tijd is hij bij de dagbehandeling. Ik ben blij dat deze mogelijkheid hem geboden wordt. In de weekenden komt mijn man thuis. Mijn man heeft het heel erg naar zijn zin in deze accommodatie. Mijn man is een creatief persoon. Hij krijgt alle ruimte om allerlei mooie dingen te maken, zoals houten bootjes. Daar ben ik erg blij mee. Mijn man mag ook meehelpen bij de huishoudelijke klusjes zoals de afwasmachine in en uit ruimen. Dat vind ik fijn. Dat is goed voor zijn eigenwaarde. In de dependance is een gezamenlijke woonkamer waar ook samen gegeten wordt. Mijn man woont daar in een een kleine groep van acht personen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Landrijt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.