Archipel Landrijt

Drosserstraat 1 5623 ME Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Landrijt - Eindhoven op 11 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik ben belangenvertegenwoordiger van iemand binnen deze instelling met bevoegdheid tot het maken van beslissingen. Als ik een verzoek doe ten aanzien van de zorg wordt deze altijd uitgevoerd. Ik merk hierin dat er goed naar mij geluisterd wordt. De zorg wordt goed uitgevoerd en de bewoner ziet er altijd verzorgd uit als ik langskom. Ik vind dat de medewerkers goed omgaan met de bewoner en genoeg aandacht schenken. Ik zie dat er geluisterd wordt naar de bewoner en dat er rekening gehouden wordt met beperkingen die de bewoner heeft. Als er iets is dan wordt ik gebeld en als ik op de locatie ben word ik door het verzorgend personeel op de hoogte gebracht van zaken rondom de zorg. De locatie is vorig jaar vernieuwd en het is nu een ruime, open, mooie en moderne leefomgeving. In de openbare ruimte is er een restaurant en café. Verder is er ook de mogelijkheid voor bewoners en familie om buiten te zitten.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Landrijt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.