Waardering van Archipel Landrijt - Eindhoven op 23 augustus 2016 interview

8.2

Ik vind de afspraken goed gaan en ze zijn heel duidelijk. Ik vind de zorg heel to-the-point. Er wordt echt naar de client zelf gekeken. Het is echt maatwerk en het wordt in het zorgplan opgenomen. Er is redelijk veel persoonlijke aandacht voor de client. Ik vind de informatie accuraat. Bij de ene cliënt is het meer dan bij de andere. Ze zouden puur in het informeren wat pro-actiever kunnen zijn. Als ik er om vraag krijg ik duidelijke informatie. Ik word volledig gehoord. Ik vind de medewerkers professioneel omgaan met mij. Ik heb de indruk dat ze de cliënt echt wel kennen. Ik vind het heel knap hoe ze omgaan met één van mijn cliënten. Die is niet al te makkelijk. Er zit een deskundigheid achter in het omgaan met agressie. De accommodatie vind ik mooi en open. Er is veel glas en daardoor is het licht. Ik vind het netjes. Ze hebben een eigen kamer met badkamer. Er is redelijk wat ruimte voor de bewoners om buiten te zitten. Het enige lastige vind ik dat het een groot gebouw is. Ik vind het soms lastig om mijn weg te vinden. Het is soms verwarrend dat er aan twee kanten trappen en liften zijn.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Landrijt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.