Waardering van Archipel Landrijt - Eindhoven op 28 juni 2017 interview

Ik vind de medewerkers erg vriendelijk en we kunnen goed samenwerken. De afspraken verlopen allemaal keurig en worden ook altijd netjes nagekomen, daar ben ik blij om. Er is geen verpleegkundige op de afdeling en dat vind ik niet zo goed. Er is wel een verpleegkundige in huis voor alle afdelingen, maar als ik er een nodig hebt dan moet ze worden opgezocht. Ik vind dat de lichamelijke verzorging van mijn cliënt wat beter zou kunnen. Daar is nu minder aandacht voor en dat vind ik jammer. Ik kan met mijn vragen overal terecht, daar hoef ik geen afspraak voor te maken. De accommodatie vind ik goed. Mijn cliënt heeft een mooie grote kamer met een eigen badkamer, dat vind ik wel prettig. Ik ben tevreden over de activiteiten. Soms gaan ze met een busje naar de kerkdienst daar kan mijn cliënt erg van genieten. Mijn cliënt gaat ook wel eens naar het concertgebouw. Ik vind dat er goed voor zijn geestelijke welzijn wordt gezorgd. Al met al ben ik erg tevreden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Landrijt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.