Archipel Landrijt

Drosserstraat 1 5623 ME Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Landrijt - Eindhoven op 9 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik vind het maken en nakomen van afspraken redelijk verlopen. Een paar keer per week kom ik op bezoek. Ik neem aan dat mijn vrouw goed wordt behandeld binnen deze instelling. Mijn vrouw heeft Alzheimer en vindt alles wel goed. De informatie die ik krijg is goed. Er is ook sprake van medewerking. Ik heb geen klachten over de omgang. De kosten die gemaakt moeten worden, worden goed afgeschreven bij mij. Denk hierbij aan betalingen voor bijvoorbeeld de kapper. Als ik wat vraag, dan word ik daar goed mee geholpen. De accommodatie van mijn vrouw is vrij nieuw. Ik vind de eetruimte is prima, schoon en er grenst een balkon aan. De kamer van mijn vrouw heeft een eigen badkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Landrijt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.