Waardering van Archipel Landrijt - Eindhoven op 24 augustus 2016 interview

7.3

Ik zou deze instelling aanbevelen vooral omdat de instelling schoon, ruim is en de medewerkers aardig zijn. Ik heb een aantal keer meegemaakt dat er verwarring was wat betreft afspraken met betrekking tot mijn familielid. Het personeel had bepaalde afspraken niet doorgegeven en onderling niet goed afgestemd. De overdracht verloopt niet altijd goed. Wanneer ik bel voor iets specifiek, dan moet het personeel de informatie altijd opzoeken. Dit vind ik geen goede zaak, vooral omdat de medewerkers met kwetsbare mensen werken, die zorg en sturing nodig hebben. Sommige medewerkers pakken zaken die ik aankaart gelijk op, het duurt dan soms wel een tijdje voordat er resultaat is. Hier ben ik over het algemeen tevreden over. Andere zijn hier weer hier minder alert in. Men laat soms belangrijke zaken liggen die ik aankaart. Binnen en buiten het pand zijn er veel mogelijkheden om te bewegen. Verder is er een tuin en een balkon. De gezamenlijke ruimte is ook schoon en ruim, maar wel een beetje onpersoonlijk. Het zou leuk zijn als elke bewoner iets persoonlijk in de gezamenlijke ruimte zou mogen zetten. Een aantal medewerkers werken met toewijding met de bewoners en een aantal medewerkers doen gewoon goed hun werken. Over het algemeen ben ik hier wel tevreden over. Mijn familielid beweegt te weinig en ik vind dat hij meer gestimuleerd zou moeten worden vanuit de verzorging. Hij komt niet vaak buiten, het zou leuk zijn geweest als hij dagelijks gestimuleerd werd om een rondje te maken in tuin. Het eten wordt via een extern bedrijf geregeld. Naar mijn mening is het eten niet lekker. Het is prettig dat er een dagbesteding is. Aan de ene kant is het fijn dat alles binnen het pand zit, maar aan de ander kant wordt de wereld van zo'n patiënt hierdoor kleiner.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Landrijt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.