Waardering van Archipel Landrijt - Eindhoven op 10 juni 2017

• Stollingsstoornissen

Onze tante is hier 2 weken geweldig goed verzorgd (laatste levensfase). Niets was teveel voor het personeel. Altijd even vriendelijk en hulpvaardig met de gedachte tante een aangenaam thuis te geven. En dat is zeker gelukt. Lieve mensen, heel erg bedankt wat jullie voor onze tante gedaan hebben. Ik ben erg dankbaar dat zij bij jullie tijdelijk heeft mogen verblijven. Wat zijn jullie toch geweldige mensen! Ook speciale dank aan mijn nicht die tussen haar werk door onze tante veel aandacht schonk. Ook voor haar was niets teveel. Iedere dag opnieuw alles doen om tante terzijde te staan en een aangenaam verblijf te geven. Jij bent goud waard. Dank je wel voor alles wat je voor onze Tante gedaan hebt.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Landrijt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.