Archipel Landrijt

Drosserstraat 1 5623 ME Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Landrijt - Eindhoven op 10 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Over het algemeen gaat het heel goed met de afspraken. Wanneer ik eenmaal op de afspraak kom, moet ik vaak lang wachten op de desbetreffende persoon. De behandeling van mijn cliënte is goed. Er is aandacht voor de opzet van het behandelplan. Ze wordt goed behandeld en met respect aangesproken door de verpleging en artsen. De verpleging is heel goed, maar de verzorgende zijn naar mijn mening matig. Ik vind dat ze te kort schieten in de bejegening en kennis naar mijn cliënte toe. Ze wordt door hen betutteld, dit vind ik niet nodig en niet juist. Ik heb heel prettig contact zowel met telefonisch als per e-mail. Ik vind het heel jammer dat een dame een badkamer moet delen met een heer. Ik begrijp dat het moeilijk is om het anders te regelen, maar toch.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Landrijt? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.