Archipel Nazareth

Nazarethplein 10 5683 AK Best
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Nazareth - Best op 25 juli 2017 Interview

De kwaliteit van de zorg is afhankelijk van de bezetting. Als er vast personeel is dan is het goed. Mijn moeder wordt nooit onder de douche geholpen. Ik vind dat niet goed. Het is niet alleen dat ze schoon wordt, maar het ontspant haar ook. Mijn moeder komt het laatste uit bed en dan is er bijna geen verzorgende meer aanwezig. Als mijn moeder naar het toilet moet dan moet er een medewerker van een andere afdeling komen om te helpen. Het welzijn vind ik onvoldoende op de afdeling. Dat ligt niet aan de medewerkers, maar aan het feit dat er andere prioriteiten worden gesteld. In de avond is er één medewerker in de huiskamer. De kwaliteit van die medewerkers is ook heel wisselend ten aanzien van het welzijn. Naar mijn mening wordt mijn moeder ook te vroeg naar bed gebracht. Ik zou liever zien dat ze nog even naar buiten zou kunnen als ze dat wil. De vaste medewerkers luisteren altijd naar mij en die ondernemen ook actie. Met de flexwerkers heb ik meer moeite. Ik kan ook altijd mailen of appen naar de eerste contactpersoon als ik vragen heb. Ik krijg daar altijd reactie op. Het gebouw is geweldig, met hele goede voorzieningen. Het schoonmaken vind ik slecht. De kamer van mijn moeder is gemeubileerd met wat eigen spullen. Naar mijn mening is hij wel te klein. Er kan niet zo heel veel in gezet worden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Nazareth? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.