Archipel Nazareth

Nazarethplein 10 5683 AK Best
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Nazareth - Best op 24 juli 2017 Interview

De zorg die mijn man krijgt vind ik goed, want als ik er kom, dan ziet hij er goed verzorgd uit. De omgang met de medewerkers vind ik meestal goed. Ik vind ze aardig en als er iets is, bijvoorbeeld als mijn man uit bed gevallen is, dan geven ze dat aan mij door. Ik vind wel dat er weinig medewerkers zijn. Mijn man komt nooit ergens en dat is omdat hij dat niet wil. Hij is daardoor de hele dag op de huiskamer te vinden, maar niemand doet iets actiefs met hem, bijvoorbeeld een spelletje. Dat vind ik jammer. Ze hebben wel een vacature voor een vrijwilliger open staan, maar daar kunnen ze niemand voor vinden. Incidenteel als het personeel tijd heeft, dan doen ze wel een spelletje met hem. De communicatie vind ik goed. Als ik een vraag heb, dan wordt er wel goed naar mij geluisterd. Het gebouw vind ik goed. Het is vrij nieuw en mijn man heeft een eigen kamer en een eigen badkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Nazareth? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.