Archipel Nazareth

Nazarethplein 10 5683 AK Best
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Nazareth - Best op 11 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Ik heb heel vaak dingen aangegeven over de verzorgende en de schoonmaak. De nachtkastjes en badkamer zijn altijd vies. Hier heb ik de manager van de Archipel over gesproken. Hij heeft aangegeven dat hij dit zou aangeven bij de schoonmaak. Hierna wordt het wel twee keer goed schoongemaakt, maar daarna wordt het niet goed schoongemaakt. Mijn vriend betaald een kleine 2000 euro aan de instelling en ik vind dat hij er weinig voor terug krijgt. Ik vind dat hij niet goed verzorgd wordt binnen deze instelling. Dit heb ik meerdere keren bij de verzorging aangegeven, maar hier wordt helaas niets mee gedaan. Ik ben hier niet tevreden over. Hij heeft een kunstvlees en die moet in de avond uitgehaald worden. Hij moet namelijk tandvlees poetsen. Maar ik heb meerdere keren meegemaakt dat dit niet wordt gedaan vanuit de verzorging. Hij wordt één keer per week door verzorging gedoucht en dit vind ik te weinig, dus douche ik hem nog één keer. De verzorging doet niet wat ik vraag, hier ben ik niet tevreden over. Ik heb een keer om een verwijsbrief gevraagd voor een arts en dan duurt het drie weken voordat ik het briefje heb gekregen. Ik wordt niet serieus genomen en ik moet zeuren over alles omdat er niet geluisterd wordt. Mijn vriend is incontinent en hij heeft een luier, maar als hij helemaal nat is van het plassen dan laten ze hem veel te lang in de luier zitten. Dit heeft de arts ook bevestigd na het zien van de rode vlek beneden. Dit vind ik niet leuk. Tot slot heeft de verzorging geen tijd voor een praatje met de bewoners.

Reactie van/namens Verpleeghuis en verzorgingshuis Archipel - Eindhoven

Beste mevrouw/heer, dank u wel voor uw reactie. Goed dat u uw ervaringen deelt, zo kunnen wij werken aan verbetering. Team Nazareth gaat graag met u in gesprek over de verbeterpunten. Zou u daarom contact willen opnemen met de cliëntvertrouwenspersoon Peter Staamer via de mail: peter.staamer@archipelzorggroep.nl of telefonisch 0499 36 26 00.
Met vriendelijk groeten, Team Nazareth

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Nazareth? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.