Archipel Nazareth

Nazarethplein 10 5683 AK Best
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Nazareth - Best op 6 maart 2018 Interview

Mijn moeder woont op een afdeling met tien mensen. Ze heeft een kamer met een badkamer. In de huiskamer zijn altijd drie medewerkers aanwezig. Dat vind ik goed geregeld. Ze zijn uiterst beleefd en spreken mijn moeder aan met u. Mijn moeder stelt dat op prijs en daar wordt rekening mee gehouden. Het is een vrij nieuw gebouw en het is allemaal goed in orde. Het is ruim van opzet. Ook de tuin en het restaurant vind ik goed. Het is allemaal erg verzorgd. Het ligt tegenover de winkels. Mijn moeder herkent ons nog wel, maar echt contact is niet meer mogelijk. De verzorgenden zijn daar goed in getraind en ze voelen goed aan hoe ze hiermee om moeten gaan. Het personeel is altijd genegen om allerlei activiteiten te organiseren. Alles wordt aangegrepen om iets voor de bewoners te organiseren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Nazareth? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.