Archipel Nazareth

Nazarethplein 10 5683 AK Best
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Nazareth - Best op 3 maart 2018 Interview

Mijn zus woont op de gesloten afdeling omdat ze dement is. Ze krijgt de zorg die ze nodig heeft. Het gebouw is nieuw. Het ziet er geweldig uit. Mijn zus heeft een kamer met een badkamer. Het is van alle gemakken voorzien. Mijn zus is niet gemakkelijk en ze had heel veel moeite met wennen. Ze schopt ook wel tegen mensen aan. Nu heeft ze een tafel alleen gekregen en dat gaat heel goed. Er wordt op de afdeling gekookt wat de mensen willen hebben. Er zijn vrijwilligers die helpen. In de huiskamer zitten tien bewoners. Er is drie keer in het jaar een familiebijeenkomst, waar ik kan zeggen wat ik wil. Ze houden mij op de hoogte als er iets met mijn zus is. Ze organiseren ook altijd iets met de feestdagen. Ik vind dat geweldig.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Nazareth? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.