Waardering van Archipel Passaat - Hof van Strijp - Eindhoven op 25 april 2017 interview

8.7

Als er iets is met mijn vrouw, wordt ik hiervan meteen op de hoogte gebracht. Zij zit er altijd erg netjes bij en er is nog nooit iets kwijtgeraakt. Als mijn vrouw zich niet helemaal lekker voelt, wordt er meteen een dokter bijgehaald en wordt ik meteen gebeld. De medewerkers vind ik erg aardig naar mij en mijn vrouw toe. Ik voel mij echt lid van de instelling, dat geeft een heel warm gevoel. Bij het intakegesprek werd er precies gevraagd wat mijn vrouw allemaal voor interesses heeft en hier zijn de activiteiten op aangepast, zodat mijn vrouw zich helemaal op haar gemak voelde. Ik mag ook meebeslissen in de beslissingen die genomen moeten worden, dat geeft een heel prettig gevoel. De eigen kamer vind ik goed en netjes ingericht. Mijn vrouw voelt zich hier heel erg thuis. Toen zij minder goed kon eten, werd het eten voor haar fijn gemaakt. Er wordt goed op haar gelet. Er worden ook regelmatig thema diners gehouden, waar ik als partner aan mee mag doen. De interne fysiotherapeut wilde zelfs tijd maken toen mijn vrouw wat slechter ging lopen, terwijl hij er normaal alleen is voor bewoners met letsel. Hij had allemaal handige oefeningen, waardoor het snel beter met haar ging. Hij wilde mij zelfs leren hoe ik mijn vrouw beter kon helpen. Ik ben zeer tevreden over deze instelling.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Passaat - Hof van Strijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.