Archipel Passaat - Hof van Strijp

Strijpsestraat 144 5616 GT Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Passaat - Hof van Strijp - Eindhoven op 11 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Als ik aangeef dat ik langskom met een familielid, dan ziet mijn vrouw er heel netjes en verzorgd uit. De medewerkers houden heel veel rekening met mijn vrouw. Zij is gewend om met haar handen te werken. Daar kunnen zij heel goed op inspelen. In het begin werd er gevraagd wat haar interesses zijn. Wanneer er activiteiten worden georganiseerd proberen zij rekening te houden met haar interesses. Er is een familieboek waarin zij alle activiteiten bijhouden of toestemming vragen voor uitjes. Dat werkt allemaal heel fijn. Mijn vrouw is vrolijk en tevreden over de zorginsteling. Het atrium wat zij hebben is heel toegankelijk, het is een soort ontmoetingsplek waar ze bewoners van andere afdelingen kunnen ontmoeten. Het enige nadeel is dat er geen toilet aanwezig is in hun slaapkamer.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Passaat - Hof van Strijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.