Archipel Passaat - Hof van Strijp

Strijpsestraat 144 5616 GT Eindhoven
Deze locatie is onderdeel van Archipel

Waardering van Archipel Passaat - Hof van Strijp - Eindhoven op 11 augustus 2016 Interview

Overige aandoeningen

Als je een e-mail verstuurd krijg je vrij snel een reactie. Mijn schoonmoeder wordt elke ochtend gewassen maar ik vind dat dat beter kan. Vaak ruikt zij nog naar urine. Medewerkers behandelen mijn schoonmoeder met veel aandacht, ze maken altijd een praatje met haar. Ze zorgen ook dat zij betrokken is bij de activiteiten. Wij krijgen regelmatig een nieuwsbrief via e-mail. Mijn schoonmoeder ontvangt altijd een weekplanning in haar postvakje, deze is ook in de huiskamer te vinden. De medewerkers doen hun best om afspraken na te komen, maar dat lukt niet altijd. De slaapkamer van de bewoners is vrij klein maar de gemeenschappelijke woonruimte is daarentegen heel ruim en ziet er altijd netjes uit. Het maakt niet uit wanneer je in de woonkamer komt, het ruikt er altijd naar urine.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Archipel Passaat - Hof van Strijp? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.